top of page
  • Writer's pictureLaur Talis Torn

Jõulud ja uus aasta Uruguays!

Destsember algas väga toreda üritusega, kus minu hispaania keele õpetaja viis mind ajaloolisele tuurile, koos minu sõbraga. Käisime vaatamas ajaloolist kohta, kus toimus suur sõda ja kus võitles Uruguay kangelane, Jose Artigas. Teda kutsuti "Vabade rahvaste kaitsjaks" ja ta võitles Uruguay iseseisvuse eest.




24. destsember, nii minu sünnipäev kui ka jõulud. See oli üks minu lemmikuid ja kõige ägedamaid päevi Uruguays. Päev algas sellega, et ema ja isa andsid mulle sünnipäevakingituse. Peale hommikusööki, läksime onu juurde, kus mängisin sõpradega basseinis ja õhtul algas pidu.


Õhtuse peo ajaks tuli mitmeid külalisi. Peamiselt minu pere liikmed. Sõime väga palju asadot (grilli) ja niisama lobisesime. Kui kõigil olid kõhud täis, toodi sünnipäevatort välja. Kõik laulsid sünnipäeva laule ja super tore oli. Tort oli imeilus ja täiesti ise tehtud. Ma olen väga tänulik oma perele, et nad nii ägedad ja vabad inimesed on.





Ennem uut aastat käisime vanematega peaväljakul pilte tegemas ja niisama rääkimas. Sain näha oma kodulinna värvilistesse tuledesse ehitult.





Uus aasta!! Läksime samuti külla onule. Tegime asadot ja käisime ujumas. Oli väga äge päev. Sain suhelda huvitavate inimestega ja samuti näha ilutulestikku, mis oli palju suurem ja võimsam, kui eestis.



Detsember oli täielik pidustuste ja söömise aeg, kus iga nädal söödi grilli ja kooki!

21 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page