top of page
  • Writer's pictureLaur Talis Torn

Viimased kuud Uruguays ja Eestisse tagasi jõudmine

Peale toredat reisi Argentiinasse, vahetasin oma Uruguay pere. Põhjuseks oli see, et ma ei olnud sealse eluga väga rahul, kuna peres ei olnud võimalik piisavalt suhelda vanemate töögraafikute tõttu. Soovisin endale pere, kus mul oleks vendi ja õdesid, samuti võimalik hispaania keeles rohkem suhelda.

Olen oma eelmise perele väga tänulik. Nad olid nii toredad ja võtsid mu enda juurde, andsid mulle võimaluse õppida koos nendega! Mul oli väga ägedaid kogemusi.




Uus pere sobis mulle väga hästi. Peres oli ema, isa, kaks vanemat venda, kellest üks elas eraldi ja minust noorem õde. Samuti oli mitu looma: üks kass, kaks vanemat koera ja neli kutsikat. Ema oli kirjanduse õpetaja ja isa töötas ühe drooni firmaga. Vend kes minuga elas käis ülikoolis.

Pere oli sõbralik ja võttis mind vastu avatud kätega. Nad elasid Brasiilias, Rivera piiril, suures majas, tänu millele sain endale oma toa.





Peale toredat tutvumist sõitsime minu uue pere maakoju, mis asus mitme tunni sõidu kaugusel. Maakodu oli suur talu, kus oli mitmeid loomi: parte, kanu, lambaid, hobuseid, sigu, kasse ja koeri. Esimesel päeval oli mul võimalik näha, kuidas talus elati, kuidas värsket lambaliha saadi ja kuidas päris Gauchod ehk Cowboid elasid. Järgmisel päeval oli mul võimalus sõita esimest korda hobusega. Oli põnev ja igavesti meeldejääv kogemus.


















Läksin kickboxi trenni. Alustasin sellega, kuna tahtsin teha mingit huvitavat sporti ja peale esimest korda hakkas see mulle väga meeldima.

Treener oli väga tore Brasiillasest mees, kes oli oma ala üks parimaid Lõuna Ameerikas. Minu grupp oli väga kokkuhoidev. Kõigiga oli väga lihtne suhelda ja mõnus uusi nippe õppida.




Peale suurepärast ja mitmekülgset aastat Uruguays pidin kõigiga hüvasti jätma.

Koolis tegid sõbrad ja klassikaaslased mulle ühe super ägeda lahkumispeo. Kõik kokkasid minu jaoks ja tõid mitmeid kooke ja jooke. Samuti tegid nad mulle ägedaima kingituse: Uruguay lipu, mille peal olid kirjas kõikide nimed ja positiivsed sõnumid edasiseks. Olen väga tänulik ja jään seda igavesti hindama!!!




Päev enne tagasitulekut jätsin hüvasti oma Uruguay perega. Õhtul tegime koosolemise õhtu, kus rääkisime tervest vahetusaastast ja tulevikust. Samuti jõime kuuma šokolaadi vahukoorega, mis oli "muy rico" ehk väga maitsev.



Peale imelisi kogemusi Uruguays jõudsin tagasi Eestisse. Nägin oma pere, kus kõik olid selle aasta jooksul nii suureks kasvanud. Olen selle aasta jooksul õppinud tohutult iseseisvust ja vastutuse võtmist. Olen kõigile, kes on mind on toetanud ja aidanud, tohutult tänulik!





Suur, suur aitäh!!!





43 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page