top of page
  • Writer's pictureLaur Talis Torn

Kolmas kuu Uruguays!


Nädal algas super toredalt. Minu keemia grupp võitis podcasti esitluse, mille peale kõiki autasustati. Saime lahedad võtmehoidjad, mida saab kasutada pudeliavajatena.


Samal päeval toimus veel üks põnev üritus. Minu hispaania keele õpetaja kutsus mind enda kooli rääkima Eestist, et avada õpilaste silmaringi. Õpilased on toredad, aga mitte väga targad, kuna riik ja vanemad ei panusta eriti haridusse, mille tõttu õpilastel on väga väike silmaring. Minult küsiti väga palju erinevaid küsimusi Eesti kohta, millele oli tore vastata. Peamiselt küsiti temperatuuri, maastiku ja söögi kohta. Lahe oli oma maast rääkida ja teistele uusi teadmisi jagada!


Nädalavahetusel käisin perega maal. Tegime tööd ja grillisime liha. Õuetemperatuur on tohutult tõusnud. Algselt oli päeval 25 kraadi nüüd on nii, et tavaliseks igapäevaseks temperatuuriks on 32-40 kraadi. See on siin suvel suhteliselt tavaline aga minu jaoks mitte. Olen ju tulnud Eestist, kus praegusel ajal on lumi ja külm tuul, nii et selle temperatuuriga harjumiseks läks mul aega.


Õhtupoole läksime isa töö juurde raadio- stuudiosse. Minu jaoks oli see päris põnev, kuna sain näha kuidas raadiojaam töötab ja kuulasin, mida mu isa jalgpallist rääkis.


Kõik koolitunnid on väga huvitavad aga minu lemmikuks on siiski matemaatika ja keemia. See on sellepärast, et väiksema keelebarjääri tõttu tunduvad need kõige lihtsamatena ja lisaks on neis tundides palju huvitavaid tegevusi. Näiteks keemia tunnis teeme igasugu huvitavaid katseid, milliseid ma ei ole kunagi varem teinud.

Keemia tunni ajal läksime katsete ruumi, kus tegime katseid koos bioloogia ja keemia õpetajaga. Teemaks oli rakk. Vaatasime läbi luubi rakustikku ja uurisime selle erinevusi soolases vees ja magedas vees. Mulle see katse väga meeldis. Sain palju targemaks ja koos sõpradega oli katset väga tore teha.




Muusika on üks imeline keel, millest kõik aru saavad. Ma hakkasin õppima akordionit. Olen seda praeguseks õppinud 3 nädalat, kuid selle aja jooksul on mul olnud kaks kontserti. Mulle meeldis esimene kontsert väga, sest pidime esinemiseks riietuma nagu kauboid ( cauchos). Mängisime Uruguay traditsioonilist muusikat. Super lahe elamus! Mulle on hakanud akordioni mängimine meeldima!




Kes soovib vaadata, siis tegin youtube video oma päevast Uruguays.



42 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page