top of page
  • Writer's pictureLaur Talis Torn

Neljas kuu Uruguays!

Nädal algas super toredalt. Käisin hispaania keele õpetaja ja oma sõbraga jäätist söömas. Olime terve päeva väljas ja niisama rääkisime Uruguay ja Eesti erinevustest. Sel samal päeval tundsin ma kõige rohkem, kuidas kõik siin on mõnus ja rahulik. Nagu inimestel puuduksid mured. Kõik naudivad oma perega koos olemist ja sooja ilma, isegi, kui on olnud keeruline päev.

Reisimine! Minu lemmiktegevus. Yfu-s toimus esimese veerandi reis, kus läksime La Pedrerasse. Käisime väga mitmetes kohtades ringi ja super tore oli. Esimese päeva olime niisama hostelis, kuna kõik olid väga väsinud pikast bussisõidust.

Teisel päeval samuti ei toimunud midagi erilist, läksime Atlandi ookeani ujuma. Ookean oli päris külm ja olid väga suured lained. Muidu oli super ilus, oli ka näha surfareid. Rannas mängisime kõik koos võrkpalli ja jalgpalli. Toit oli ka hea. Väga tervislik ja maitsev. Oli väga tore kohanemise päev.

Järgmisel päeval läksime vanaaegsesse kindlusesse, mille nimeks on Fortaleza de Santa Teresa. See asub Brasiilia piiril. See kuulus hispaanlastele ja ehitatud umbes 1750. Mulle väga meeldis see kindlus. Super ilus ja põnev oli. See oli täis kahureid ja vanu esemeid mille kohta oli võimalik lugeda. Super rahulik ja põnev!

Peale kindlust läksime loomaaeda. Nägime seal mitmeid väga lahedaid loomi ja linde

Minu lemmikuks päevaks reisil oli see, kui me sõitsime Cabo Poloniosse. Cabo Polonio on üks mereäärne linn mis on super ilus. Selle teeb eriliseks see, et ainuke võimalus sinna minna on eriliste autodega, mis transpordivad inimesi edasi ja tagasi iga päev. Autod on kahekorruselised ja mina sain istuda ülemisel korrusel. Super lahe kogemus oli sõita kõrgetes liivavallides.

Peale 15 minutilist sõitu jõudsime linna. Linn oli imeilus. Läksime ujuma, sõime, ja käisime väga lahedas, vanas tuletornis. Tuletornist oli näha hülgeid ja delfiine.