top of page
  • Writer's pictureLaur Talis Torn

Seitsmes nädal Uruguays


Nädal algas super põnevalt. Olin saanud koolis tuttakaks ühe poisiga, kes osaleb orkestri taolises bändis. Rääkides, et ma ise olen ka üks suur muusika armastaja, kutsus ta mind endaga kaasa. Bändi juhatajaks on üks vana naine, kes ei räägi peaaegu sõnagi hispaania keeles, ainult portugali keeles. Ma ise eriti ei oska portugali keelt aga imekombel oli mul temaga lihtsam suhelda, kui mõne oma sõbraga hispaania keeles. Proovis sain proovida mitmeid pille ja said endale palju uusi tuttavaid.



Järgmine põnev seiklus oli koos isaga. Isa võttis mind oma töö juurde kaasa. Tal on kolm töökohta: jalgpalli treener, kehalisekasvatuse õpetaja ja kommentaator. Läksime koos jalgpalli machile. Kõik kohad olid täis kaameraid ja miktofone. Sain VIP koha raadio majas, kus istusin koos oma isa töökaaslastega. Päris lahe elamus!



Järgmisena läksin isa jalgpalli trenni, kus sain ise ka osaleda. Trenn oli väga mõnus. Ilmad on suhteliselt soojaks läinud, nii et ei olnud väga külm.


Lisaks käisin veel Braziilias supermarketis. Pood oli hullult suur ja hinnad olid Uruguayga võrreldes väga väiksed. Kõige rohkem, mis ma tähele panin oli kommilettide suurused ja hinnad.




17. september, onu sünnipäev! Väga tore oli sain mitmete uute inimestega tuttavaks, sõime kooki ja hamburgerit. Super lahe!




Järgmisel päeval läksime ja tähistasime sünnipäeva edasi, alustades rattasõidust. Isa oli välja mõelnud pere ürituse, et sõidaks kõik koos ratastega maakoju, mis asus umbes 10 km kaugusel. Sõit sinna oli väga tore. Sain näha super vaateid ja täiega bondida oma perega.

Pidu oli väga lahe sõime asadot ja igasugu maitsvaid toite.













Peale sünnipäeva läksin ma sõpradega välja. Kõik olid super sõbralikud ja meil oli väga tore. Peamiselt niisama rääkisime ja jõime matet.



67 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page